Friday, January 27, 2006

Babeh Ku

"Babeh" tu my notebook. And dah 2 hari dia tak sihat. Setakat ni tak pernah lagi dia sakit, tapi kali ni macam sakit agak teruk jugak. Abis semua kena wiped out. Aku ni bila bab-bab notebook meragam, aku pun sama meragam. At this point, I can't afford to lose any of my work yang ada pada Babeh. Aku pun demam sama dibuatnya. So, my Australia Day semalam adalah hari aku tak sihat. Babeh demam, aku pun demam jugak memikirkan bagaimanakah hari-hari aku dalam seminggu dua ni.
So pagi ni, pagi-pagi lagi aku dah call the Service Centre and they put me on line with I don't know voicebox mana entah. Jenuh aku menunggu sampai lah nak masuk lagu no. 5. Pas tu tak bleh jadi. Aku mandi, called for the cab, terus pack Babeh masuk beg and left for Balcatta. Bukan tak nak naik bas, tapi tak tau tempat tu kat mana. Dorang dah pindah dari Osborne Park to Balcatta. Tak jauh sgt, dlm 30 min. Balcatta tu industrial area, macam ala-ala Shah Alam gitu. Pas tu, aku suruh pakcik taxi tu datang balik after 30 mins. Abih duit aku dok dalam taxi tu, tapi aku puas hati, yang penting Babeh. Ingatkan Babeh bleh balik sama ngan aku, tapi Babeh kena dok sana - 5 ari cam tu - huhuhuhuhuhuhuhu ... mcm mana la keadaan Babeh, dia mana pernah berpisah ngan aku :( ... ohhhh Babeh ...

No comments: