Friday, February 02, 2007

B -E- E- N- A

Beena called yesterday. Hehehe, bila bersembang dengan dia mesti ada la yang kita org berebut-rebut nak menang bila bertekak. Bukannya bertekak yang marah-marah tu, bertekak masing-masing tak nak serender, naik riuh jadinya dan sampai abih la credit aku bila aku call dia plak. She's such a gem! Dia sibuk cakap muka dia nak masuk berita perdana nanti, hehehe. Jenuh la aku usik dia, pas tu dia kata aku tipu dia idop-idop! Lol, tergelak aku dibuatnya. Senang je dia percaya dgn apa yang aku cakap. Lagi satu, aku memang suka berdebat ngan dia, sebab macam kat dalam court tu. Berebut-rebut nak berhujah dan lepaih tu, dia panggil aku majistret. Last-last nanti mesti gelak beso. Hahahaha ... kepoh betui makcik tu.
Bila berkawan ni, macam-macam ragam. Aku pon banyak gak ragamnya. Bercakap pasal kawan ni kan, kita kena saling tolong menolong, sokong menyokong dan faham memahami. Bergurau tu memang la boleh, tapi kena tau gak jangan sampai menyakitkan hati kawan. Kena tahu bila kita diperlukan dan bila kita kena minggir-minggirkan diri. Beena ngan aku pernah gak bercakap pasal kawan ni, kawan-kawan kami di Penang. Bercakap sebab kenapa kami rapat dengan geng kami. Haih ... ada gak yang dah dekat nak abih blajo, si Deena, Ayu, Marini, Shahrin, Tan si ulat buku, Bella, Izzal, etc. Teringat lagi our rendezvous kat Gurney Plaza ngan kat Komtar. Ngan episod makan-makan nasi ayam yang sungguh kepoh di satu petang itu. How time flies ... Insyaallah, dipanjangkan umur dan dimurahkan rezeki, akan kita bertemu lagi. All the best guys.

No comments: