Friday, June 22, 2007

Sementara Hujan Teduh

It's raining very heavily outside now, and windy too. Aku dah ready nak balik, tapi dia ujan balik, jadinya aku rasa baik lah I update kan blog aku ni kejap sementara dia teduh sket. Well, a lot of things happened for the past two weeks. Workwise tu jgn cakap la kan -- tu cite yg tak de penghujungnya. So finally, I took a break from work - splurging on things that I want to get. Kasut. I decided that I need new shoes, and that was what I got. I bought myself 2 pairs of shoes in Myer semalam. A pair of blue shoes and another in red. Muahahahahaha ... skali skala tu, perubahan warna mungkin boleh merangsang pemikiran agar lebih kritis sket kan. But red?? ... Well ... maybe .... Anyway, semalam kuar ngan Lolly, saja lepak2 and had lunch together. Cerita pasal our friends, basically and their updates from each of us. Tu je.
The boys in the flat are doing great, Yousef dah 2 hari tak nampak, Kevin asyik mengeluh kebosanan sbb exam dah abis and Yash tgh sibuk buat several part time jobs. And me ... masih maintain cam dulu. Lol ... Lagi apa yek? Haaa ... received several emails from Anwar. Punya la baik punya cara dia mintak aku tolong. Mintak maap le brader ... aku ni bleh kenal org yg nak "manipulate" org lain ni. Ko sepatutnya lagi mengetahui dari aku, dan jgn ingat aku ni pompuan, ko bleh senang2 nak ngap. Sori le, I'm a big gal now. I am used to taking care of myself.
Dah tak ingat la plak apa nak cakap ... hmmmm, tadi mcm byk, skrg ni dah tak de le plak. Hmmm, bila aku ingat balik aku sambung kat sini. Skrg ni ujan dah sidang sket, aku rasa baik la aku beransor dulu. Nanti aku sambung balik ok. Selamat berhujung minggu.

No comments: