Friday, August 24, 2007

Laporan Mingguan

Aik, dah 4.15pm dah. It has been a long day for me today. Dah lama tak jenguk ke mari, memang sgt sibuk kebelakangan ni. Meeting pon berderet-deret. So, time nak mencoret sana sini amat lah terhad. Posting kali nih, just nak round up benda2 yg aku ingat je di sepjg beberapa minggu ni.

1. Superlolly celebrated her bday earlier this month. Hepi besday to her.
2. Fire alarm kat hall went off di satu malam minggu di mana all the boys tak de kat bilik. Nasib baik la satu mamat kat tingkat bawah tu tolong matikan bunyiknya. Bateri alarm tu buat hal :p buat malu aku je
3. Aku ada flatmate baru yg "illegal", di mana daripada caranya malam semalam mcm dah berpindah secara tetap kat flat we all - dah angkut la alat2an mandian, periuk belanga, dan semua makanannya. The three of us tgh tgk je dulu, saja nak bagi muka kat si Kevin, tapi kalau mcm semakin obvious, mintak maap la Ah Moi, sila keluar la kan. Ramai gak la aku tgk org lain berpacaran dan dtg utk sleepover, tapi tak le sampai berkampung halaman kan. Ish ... mcm senang je. Bukannya apa, baru kenal sebulan dah nak "move in" ... Apa raaaa ... Anyway, aku dah mention kat si Yash pagi tadi, so ... skrg ni bukak mata sket.
4. Tgh pikir2 kut nak gi conference. Hmmmm ... kena pikir bab ongkos tu.
5. "Keadaan yg merungsingkan" masih lagi belum diselesaikan. Alahai ... demam aku dibuatnya.
6. Bulan puasa akan sampai tak lama lagi. Gonna miss fasting back home. Huhuhuhu ...

Ok la, nak wrap up. Nak balik nak bobok, dah 3-4 malam tak puas tido pikir pasai meeting ari nih. Selamat berhari minggu.

Signing off.

No comments: